Ласкаво просимо до інтернет-магазину Капібара!

Інтернет-магазин КАПІБАРА заснований у травні 2014 року під іншою назвою виключно як магазин зоотоварів. У грудні 2014 року ми додали до асортименту сувеніри - манекі-неко, статуетки тварин та інші тематичні товари. Пізніше ми розширили асортимент іншими товарами для людей (так, є у нас на сайті такий розділ, так і називається: ТОВАРИ ДЛЯ ЛЮДЕЙ), додавши палички для їжі, сервізи для суші та інші, цікаві на наш погляд, товари. Але нашим основним профілем завжди були товари для тварин.
У 2017 році магазин був перейменований на КАПІБАРУ, а в травні 2020 року ми переїхали з популярного маркетплейсу на свій сайт, що дозволило розширити асортимент, знизити ціни та організувати доставку зручніше для наших покупців.
Загалом у нас мало що змінилося. Ми, як і раніше, невеликий, затишний інтернет-магазин, який ставить здоров'я Ваших пухнастиків та Ваш гарний настрій на перше місце. :)

Онлайн-зоомагазин Капібара пропонує спеціальні умови для розплідників та притулків за наявності підтверджуючих документів.
З усіх питань стосовно розплідникової знижки пишіть нам на електронну пошту або у вайбер.

Наші контакти:
+38 097 59 16 097;
+38 093 343 99 92 (Viber);
+38 095 358 79 26.
E-mail: capybara-zoo@ukr.net

Отримати інформацію про наявність товарів та актуальні ціни Ви можете за вказаними вище номерами телефону.


ЯК ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ
Самостійно оформити замовлення на сайті інтернет-магазину Ви можете у будь-який час без вихідних. Після заповнення всіх обов'язкових полів натисніть кнопку "підтвердити замовлення".

Зверніть увагу! Не підтверджені при оформленні замовлення губляться на сайті на декілька годин, а іноді й діб.

Якщо Ви оформили замовлення, а ми з Вами не зв'язуємось більше 30 хвилин після оформлення в робочий час, швидше за все, Ваше замовлення загубилося. Зв'яжіться з нами по телефону, вайберу, або електронній пошті, щоб ми відновили Ваше замовлення.

Замовлення по телефону приймаються з понеділка до п'ятниці з 10:00 до 19:00. Доставка здійснюється поштовою службою наступного дня після оплати, за умови, що оплата здійснена до 12:00 або протягом 2-5 днів, якщо товар знаходиться на регіональному складі. Доставка у вихідні та держ. свята можлива на таксі (викликає та оплачує покупець), за умови, що товар знаходиться в офісі на б-р Вацлава Гавела, 83.

Важливо: Щоб проконсультуватися з ветлікарем або викликати ветлікаря додому, телефонуйте ветлікарю за вказаним номером телефону! Щоб дізнатися, чи є вільні місця на перетримці для тварин, телефонуйте на перетримку за вказаним номером телефону! Переконливе прохання щодо наявності товарів телефонувати тільки в магазин!!!

ЩО ДАЄ РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ?
- Постійно діюча знижка до 10% на канадські корми холістик та супер-преміум классів у фасовках від 2 кг, ігрові комплекси для котів Тріксі, переноски Тріксі, та ще багато популярних товарів для тварин.
– Більше акцій.
- Можливість замовити товари, які відсутні на сайті (за умови, що ми працюємо з постачальником відсутнього на сайті товару чи бренду).
- Подовжене резервування товару без оплати (до 5 днів).
Щоб реєстрація пройшла успішно, будь ласка, заповніть усі необхідні поля. Реєстрація не буде успішною, якщо поля "Прізвище" та "E-Mail" залишаться порожніми. Також програма реєстрації передбачає щонайменше одну актуальну адресу доставки, навіть якщо Ви забираєте товар самовивозом.

ЧИ МОЖНА ОТРИМАТИ ЗНИЖКУ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ НА САЙТІ?
- Можна отримати знижку до 5% на товари, що не вимагають переміщення (тобто якщо постачальник погодиться відправити Вам їх Новою Поштою безпосередньо зі складу, або товар вже знаходиться в пункті самовивезення (вул. Яблочкова, 2) і Ви готові його забрати самовивозом).

Зверніть увагу: Акційні пропозиції для зареєстрованих покупців можуть відрізнятись від акційних пропозицій для нових покупців. Також може відрізнятись розмір знижки на деякі зоотовари.

У зв'язку з регулярними стрибками цін і переоцінками товарів, прохання уточнювати вартість і наявність товарів, що Вас цікавлять, у менеджерів нашого магазину. Дякуємо за розуміння!

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Здійснюється згідно із законодавством України. Не підлягають поверненню та обміну товари з терміном придатності (корми, вітаміни, блохогонні та глистогонні засоби будь-якої форми випуску тощо); післяопераційні коміри та попони; одяг та взуття, амуніція, пандуси, будиночки, лежанки, кігтеточки та переноски з будь-якими слідами використання та після після примірки (наприклад, шерсть, бруд, подряпини, тощо); а також розкомплектовані товари, товари з відірваними бирками та товари в пошкодженій заводській упаковці; ветеринарні препарати.
Щоб уникнути спірних питань, обов'язково оглядайте товари при отриманні!
В разі пошкодження товару відмовтеся від отримання та зв'яжіться з нами для якнайшвидшого усунення проблеми.

УВАГА! Замовлення, оформлені неповнолітніми, до обробки не приймаються! Також не приймаються в обробку замовлення з міськими, міжміськими та міжнародними номерами телефону без альтернативного мобільного номеру, що діє в Україні, або електронної пошти чи Viber.

УВАГА! Інтернет-зоомагазин Капібара не має ніякого відношення до міні-притулку "Лапусик"! Пост на сайті розміщений виключно з бажання допомогти.