Доставка та оплата

ДОСТАВКА ТА БУДЬ-ЯКІ ПЕРЕМІЩЕННЯ ТОВАРІВ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ОПЛАТИ ЗАМОВЛЕННЯ.

Виключення: товари бренду Trixie вартістю більше 300 грн, які відправляються з регіонального складу напряму покупцеві, можна оплатити частково (в розмірі вартості доставки), та решту сплатити накладеним платежем.
Всі інші товари, які їдуть з Києва, відправляються покупцеві протягом 1-3 днів після зарахування оплати.

Зверніть увагу! Товари бренду Trixie, Bosch та Sanabelle, які відправляє регіональний склад, а також посуд з розділу "Товари для людей", їдуть ОКРЕМИМИ посилками. Доставка цих товарів здійснюється тільки Новою Поштою.
-----------------------------------

СПОСОБИ ДОСТАВКИ В КИЄВІ та УКРАЇНІ
- Нова Пошта;
- Укрпошта (недоступно для відправок з регіонального складу);
- Кур'єр зоомагазину в Києві (тільки корми, наповнювачі, переноски та котячі туалети, крім бренду Trixie) мінімальне замовлення - 1000 грн);
- Самовивіз в Києві (крім товарів бренду Тріксі та посуду, які відправляються з регіонального складу напряму покупцеві).

САМОВИВІЗ в Києві здійснюється за попередньою домовленністю, але не пізніше 22:00. Уточнюйте наявність товарів в офісі та пункті самовивозу.

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ПОШТОВИМИ СЛУЖБАМИ
- Київ - безкоштовно від 1500 грн, крім великогабаритних замовлень та будь-яких наповнювачів.
- Україна - безкоштовно від 3000 грн, крім великогабаритних замовлень та будь-яких наповнювачів.
Замовлення на менші суми оплачуються згідно тарифам служб доставки.

*Під великогабаритними замовленнями маються на увазі замовлення, які складають 30 та більше кг об'ємною або фактичною вагою.
--------------------------------------

МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА
Тимчасово припинена.
Щодо експрес-тестів, будь ласка, пишіть у вайбер +380933439992, або на електронну адресу capybara-zoo@ukr.net. Якщо буде можливість, доставимо.
---------------------------------------

ОПЛАТА ЗАМОВЛЕНЬ
Здійснюється на картку банку. Реквізити надсилаються після підтвердження наявності товарів та узгодження термінів доставки.

Будь ласка, вказуйте в замовленні альтернативні способи зв'язку (електронну адресу, вайбер), щоб ми могли зв'язатись з Вами, коли Ви не можете відповісти на телефонний дзвінок.
Також прохання перевіряти вказаний у замовленні номер телефону!
---------------------------------------

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Здійснюється згідно із законодавством України.
Не підлягають поверненню та обміну товари:
- з терміном придатності (корми, вітаміни, блохогінні та глистогінні засоби будь-якої форми випуску, тощо);
- післяопераційні коміри та попони;
- одяг та взуття, амуніція, пандуси, будиночки, лежаки, кігтеточки та переноски з явними слідами використання після примірки (наприклад, шерсть, бруд, подряпини);
- розкомплектовані товари, товари з відірваними бірками та товари в пошкодженій заводській упаковці.
Щоб уникнути спірних ситуацій, обов'язково оглядайте товари при отриманні!
--------------------------------------

КОНТАКТИ
+38 097 59 16 097;
+38 093 343 99 92 (Viber);
+38 095 358 79 26;
+38 063 526 17 23 – ветеринарний лікар (Viber).
-------------------------------------

ГРАФІК РОБОТИ
Пн.: з 10:00 до 19:00
Вт.: з 10:00 до 19:00
Ср.: з 10:00 до 19:00
Чт.: з 10:00 до 19:00
Пт.: з 10:00 до 19:00
Сб: вихідний, обробляються тільки термінові замовлення*.
Нд: вихідний, обробляються тільки термінові замовлення*.

*- Самовівіз та відправка замінників молока, післяопераційних комірів та попон - БЕЗ ВИХІДНИХ до 22:00, за умови, що товар є в офісі.